EU OPVK PG31/01 ... Velikost, rozlišení a ořez
EU OPVK PG31/02 ... Úprava tonality a kontrastu
EU OPVK PG31/03 ... Barvový prostor a hloubka
EU OPVK PG31/04 ... Úprava barevnosti
EU OPVK PG31/05 ... Doostřování
EU OPVK PG31/07 ... Práce s výběry
EU OPVK PG31/08 ... Vrstvy - interakce
EU OPVK PG31/09 ... Vrstvy a masky vrstev
EU OPVK PG31/10 ... Práce s maskami vrstev
EU OPVK PG31/11 ... Vlastnosti vrstev 1
EU OPVK PG31/12 ... Vlastnosti vrstev 2
EU OPVK PG31/13 ... Příklad použití vrstev - efekt. písmo
EU OPVK PG31/14 ... Příklad použití vrstev ve fotografii
EU OPVK PG31/15 ... Ořezové cesty
EU OPVK PG31/16 ... Transformace
EU OPVK PG33/01 ... Základní rozhraní a ovládací prvky Autodesk 3DS Max Design 2012
EU OPVK PG33/02 ... Typy zobrazení objektů ve 3DS Max
EU OPVK PG33/03 ... Pohyb ve 3D prostoru 3DS Max
EU OPVK PG33/04 ... Vytváření základních geometrických objektů ve 3DS Max a jejich úpravy
EU OPVK PG33/05 ... Výběr objektů ve 3DS Max a manipulace s nimi
EU OPVK PG33/06 ... Křivky ve 3DS Max, jejich využití a práce s nimi
EU OPVK PG33/07 ... Vytváření objektů z křivek pomocí Extrude a Lathe
EU OPVK PG33/08 ... Vytváření objektů z křivek pomocí nástroje Loft, Vykreslitelné linie
EU OPVK PG33/09 ... Booleovské objekty ve 3DS Max - sčítání a odčítání objektů
EU OPVK PG33/10 ... Nasvícení scény světly
EU OPVK PG33/11 ... Kamera a její použití, světelné efekty
EU OPVK PG33/12 ... Modifikátory
EU OPVK PG33/13 ... Editable Poly - editovatelný polygonální objekt
EU OPVK PG33/14 ... Rednering - vykresení vytvořené scény
EU OPVK PG33/15 ... Umisťování textur pomocí modifikátoru UVW Map
EU OPVK PG33/16 ... Pomocné nástroje
EU OPVK PG33/17 ... Přesné modelování podle mřížky, systémy souřadnic
EU OPVK PG33/18 ... Modifikátor Mesh Smooth