EU OPVK DVK13/01 ... SYMBOLISMUS
EU OPVK DVK13/03 ... IMPRESIONISMUS
EU OPVK DVK13/04 ... POSTIMPRESIONIS
EU OPVK DVK13/05 ... FAUVISMUS
EU OPVK DVK13/07 ... FUTURISMUS
EU OPVK DVK13/08 ... EXPRESIONISMUS
EU OPVK DVK13/09 ... ČESKÁ MODERNA
EU OPVK DVK13/10 ... VZNIK ABSTRAKCE
EU OPVK DVK13/12 ... RUSKÁ AVANTGARDA
EU OPVK DVK13/13 ... NEOPLASTICISMUS
EU OPVK DVK13/14 ... BAUHAUS FUNKCIONALISMUS
EU OPVK DVK13/15 ... DADAISMUS
EU OPVK DVK13/16 ... METAFYZICKÁ MALBA
EU OPVK DVK13/17 ... SURREALISMUS
EU OPVK DVK13/18 ... PAŘÍŽSKÁ ŠKOLA
EU OPVK DVK21/01 ... Křesťanská antika
EU OPVK DVK21/02 ... Křesťanská ikonografie
EU OPVK DVK21/04 ... Muslimská kultura
EU OPVK DVK21/05 ... Stěhování národů
EU OPVK DVK21/06 ... Barbarské umění
EU OPVK DVK21/07 ... Merovejské umění
EU OPVK DVK21/08 ... Karolinská a otonská renesance
EU OPVK DVK21/09 ... Velké asijské tradice Indie , Čína
EU OPVK DVK21/10 ... Velká Morava
EU OPVK DVK21/11 ... Románský sloh v Evropě
EU OPVK DVK21/12 ... Románské sochařství
EU OPVK DVK21/13 ... Románské malířství
EU OPVK DVK21/14 ... Románská architektura
EU OPVK DVK21/15 ... Románský sloh v Českých zemích
EU OPVK DVK21/16 ... Románská architektura v Čechách
EU OPVK DVK21/17 ... Románské sochařství v Čechách
EU OPVK DVK21/18 ... Románské malířství v Čechách
EU OPVK DVK21/19 ... Ikonografie znojemské rotundy sv. Kateřiny
EU OPVK DVK21/20 ... Gotický sloh v Evropě a v Čechách, architektura, sochařství, malířství
EU OPVK PG33/01 ... Základní rozhraní a ovládací prvky Autodesk 3DS Max Design 2012
EU OPVK PG33/02 ... Typy zobrazení objektů ve 3DS Max
EU OPVK PG33/03 ... Pohyb ve 3D prostoru 3DS Max
EU OPVK PG33/04 ... Vytváření základních geometrických objektů ve 3DS Max a jejich úpravy
EU OPVK PG33/05 ... Výběr objektů ve 3DS Max a manipulace s nimi
EU OPVK PG33/06 ... Křivky ve 3DS Max, jejich využití a práce s nimi
EU OPVK PG33/07 ... Vytváření objektů z křivek pomocí Extrude a Lathe
EU OPVK PG33/08 ... Vytváření objektů z křivek pomocí nástroje Loft, Vykreslitelné linie
EU OPVK PG33/09 ... Booleovské objekty ve 3DS Max - sčítání a odčítání objektů
EU OPVK PG33/10 ... Nasvícení scény světly
EU OPVK PG33/11 ... Kamera a její použití, světelné efekty
EU OPVK PG33/12 ... Modifikátory
EU OPVK PG33/13 ... Editable Poly - editovatelný polygonální objekt
EU OPVK PG33/14 ... Rednering - vykresení vytvořené scény
EU OPVK PG33/15 ... Umisťování textur pomocí modifikátoru UVW Map
EU OPVK PG33/16 ... Pomocné nástroje
EU OPVK PG33/17 ... Přesné modelování podle mřížky, systémy souřadnic
EU OPVK PG33/18 ... Modifikátor Mesh Smooth